TUESDAY, JANUARY 10, 2012
კრიტერიუმი
|
ინდიკატორი
|
შეფასება
|
მიღებული
ქულა
|
მასალების მოგროვება
|
აქვს მხოლოდ ტრადიციების სახელწოდებები
|
1 – 3
|
|
ტრადიციები აღწერილია მოკლედ, არ არის წარმოდგენილი ფოტო/ვიდეო მასალა
|
4 – 5
|
||
ბეჭვდითი/ ფოტო/ვიდეო მასალა წარმოდგენილია, თუმცა მწირედ
|
6 – 7
|
||
სრულად არის აღწერილი ამა თუ იმ კუთხის საახალწლო ტრადიციები, მითითებული აქვს ინფორმაციის წყარო, უხვადაა ფოტო/ვიდეო მასალები
|
8 – 10
|
||
გუნდურ
პროექტში
მოსწავლეთა
მუშაობის
ეტაპი
|
ისტ არ არის
გამოყენებული
|
1 – 3
|
|
მოუწესრიგებელია; ისტ გამოყენებულია მხოლოდ ერთი მოსწავლის
მიერ,
არ
ჩანს
სხვა
მოსწავლეების
ჩართულობა
|
4 – 5
|
||
მოწესრიგებულია, ისტ – ის გამოყენება
მრავალფეროვანია,
ზოგჯერ
შეუსაბამოა
დავალებასთან
|
6 – 7
|
||
კარგად არის ორგანიზებული.
ჩანს
მოსწავლეების
მიერ
სამუშაოთა
განაწილება.
|
8 – 10
|
||
პროექტის
მუშაობის
პროცესისა
და
შედეგების
წარდგენის
ეტაპი
|
ისტ არ არის
გამოყენებული
ან
საერთოდ
არ
შეესაბამება
დავალებას.
|
1 – 3
|
|
მოუწესრიგებელია; ისტ გამოყენებულია მცირე დოზით. არ აქვს
საპრეზენტაციო
ფორმა
|
4 – 5
|
||
მოწესრიგებულია, ისტ-ის გამოყენება
ზოგჯერ
შეუსაბამოა
|
6 – 7
|
||
კარგად არის ორგანიზებული.
გამოყენებულია
საპრეზენტაციო
პროგრამა
|
8 – 10
|
||
ქულათა ჯამი
|
|||
საბოლოო შეფასება
|
ქულათა ჯამი გაყოფილი
3-ზე
|
No comments:
Post a Comment